Hiljaisuuden jooga ja Pyhän tilan levossa

Hiljaisuuden joogassa yhdistyvät hatha-joogan kehoa venyttävät, vahvistavat liikkeet ja rukoukset, raamatuntekstit ja runot. Hiljaisuuden jooga on lempeää ja sopii kaikille. Voit lukea Hiljaisuuden joogasta lisää myös täältä.

Pyhän tilan levossa -toiminnassa pääset kokemaan syvää lepoa kirkkotilassa. Tuetuissa levon asennoissa viivytään pitkään ja harjoitukseen sisältyy alkurukous, raamatunteksti ja loppurukous. Pyhän tilan levossa perustuu restoratiivisen joogan asentoihin.

Hiljaisuuden joogan ohjaajina Haminan seurakunnassa toimivat Jaana Kivekäs ja Kari Rautiainen. Pyhän tilan levossa -toiminnan ohjaajina toimivat restoratiivisen joogan ohjaajat Jaana Kivekäs ja Anna Mykrä-Siljander. Ryhmä järjestetään yhteistyössä Kotka-Kymin seurakunnan kanssa.

Hiljaisuuden joogasta ja Pyhän tilan levossa -toiminnasta ilmoittelemme pääasiassa Haminan seurakunnan Facebook-sivuilla ja kotisivuilla tapahtumakalenterissa.

Nainen makaa vatsallaan peite päällään ja iso tyyny allaan.