Leirikeskukset

Haminassa:

Vehkarinteen leirikeskus, Vehkarinteentie 100  kartta
Vehkarinne sijaitsee Kannusjärvellä kauniin kirkasvetisen Valklammen rannalla 14 km ajomatkan päässä Haminan keskustasta.

Päärakennuksessa on sali, luokkahuone, ruokailutila ja keittiö. Leirikeskukseen mahtuu majoittumaan 52 henkilöä. 4 hengen huoneita on 12 kpl ja 2 hengen huoneita 2 kpl. Kahden hengen huoneissa on omat wc:t.  Majoituspuolelta löytyvät yhteiset saniteetti-, pesu- ja saunatilat.

Pihapiirissä on pieni erillinen kappeli, ulkokirkko, nuotiopaikka sekä rantasauna. Ulkoilemaan Vehkarinteessä pääsee pihalla olevalle hiekkakentälle, lähimetsissä risteileville poluille tai viereisen Siliä-vuoren näkötornille, josta avautuvat mahtavat maisemat.

Vehkarinne on seurakunnan eri työalojen käytössä. Leirikeskusta ei vuokrata ulkopuolisille.  Vehkarinne leirikeskus -esite

Virolahdella:
Lypsyniemen leirikeskus, Lypsyniementie 41  kartta
Lypsyniemi sijaitsee Virolahdella, Suomenlahden rannalla. Virolahden kuntakeskukseen Virojoelle on matkaa Haminasta 30 km, Helsingistä 180 km ja Lappeenrannasta 67 km.

Vuodepaikat: 9 kpl 4 hh, 2 kpl 2 hh, vuodepaikkoja yhteensä 40. Kokoustilat: 1 kpl 60 hengelle. Kesäkäytössä on rantasauna ja takkahuone sekä vanha päärakennus, jossa on keittiö, 2 huonetta ja ruokasali.

Leirikeskusta ei vuokrata ulkopuolisille.

Lypsyniemen leirikeskus -esite