Kirkkomuskarit

Kuvassa piirrettynä leikkiviä lapsia ja piirroksen päällä soitin

Kirkkomuskarit Haminassa

KIRKKOMUSKARIT ovat seurakuntien musiikki- ja varhaiskasvatusta. Muskarissa tärkeää on vuorovaikutus lapsen ja vanhemman välillä, sekä yhdessäolo koko ryhmän kanssa. Siellä lauletaan, soitetaan, liikutaan ja loruillaan Ulla-kanttorin ja lapsityöntekijöiden johdolla koko perheen voimin. Kirkkomuskarin jälkeen on mahdollista jäädä ruokailemaan perhelounaalle, jonka hinta on 8 €/perhe. Jos sinulla on erityisruokavalioita, niin otathan yhteyttä hamina.srk@evl.fi.

Kevään 2024 kirkkomuskarit ja perhelounaat ovat  26.1., 23.2., 22.3. ja 19.4.  Tervetuloa silloin Simeon-saliin, Pikkuympyräkatu 34 klo 10.30!

Taaperoiden kirkkomuskari

Taaperoiden kirkkomuskarissa lauletaan, lorutellaan, liikutaan ja  soitetaan yhdessä aikuisen kanssa. Ryhmä kokoontuu Simeon-salissa perjantaisin klo 9.30-10.15 alkaen 22.9.2023. Muskari on tarkoitettu noin1-vuotiaille taaperoille. Ryyhmään otetaan kymmenen perhettä.  RYHMÄ ON TÄYNNÄ!                           Ilmoittautumiset ulla.suutari@evl.fi

Kirkkomuskari Miehikkälässä

Vauvasta vaariin kirkkomuskari Miehikkälässä Ratevassa torstaisin 7.9.2023 alkaen klo 10.00-10.30   Muskaripuolituntista johtaa kanttori Niina Venäläinen p. 0400 277 924 yhdessä lastenohjaaja- Sarin kanssa.