Perhekerhot

Tervetuloa mukaan maksuttomaan toimintaan (tarjoilussa voi olla pieni maksu).

PERHEKERHOT ja AVOIN PERHEPIIRI ovat lasten ja aikuisten kohtaamispaikkoja, joihin lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Kerhoihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja mukaan voi tulla milloin vain toimintakauden aikana. Perhekerhot kutsuvat pysähtymään kiireen keskellä ja jakamaan yhdessä arjen kysymyksiä.

PerhePiiri kokoontuu klo 9-11 . Maanantaisin paikkana on Simeon-sali ja keskiviikkoisin nähdään vaihtuvassa paikassa! Muistathan seurata ilmoittelua tällä sivulla, PerhePiirin tapaamisissa ja seurakunnan instagramissa.

Helmikuusta alkaen PerhePiiri kokoontuu keskiviikkoisin  vaihtuvassa paikassa, esimerkiksi Summan kylä- ja kulttuurikeskuksen salissa, Tarmolan piha-alueella tai eri leikkikentillä. Jos sää on huono ulos sovitulla kerralla, niin silloin PerhePiiri kokoontuu Simeon-salissa. Seuraamme säätä, jonka mukaan päätämme, missä kokoonnumme keskiviikkoisin. Pakkasrajana on -10 astetta (Ilmatieteenlaitos, Hamina) ja ulkona olemiseen vaikuttaa myös esimerkiksi kaatosade tai kova tuuli. Haminan seurakunnan instagram-tilille (haminanseurakunta) tulee tieto tiistaisin klo 15 mennessä siitä, missä on keskiviikon kokoontuminen. Tarmolassa ja Tompurinmäen leikkikentällä on mahdollisuus paistaa omia eväitä tulella. Lisätietoja voi kysellä Heidiltä arkisin p. 0440 999432

Maaliskuun ohjelma:

4.3. Annen satutuokio

6.3. Salipäivä Summan kylä- ja kulttuurikeskus, Summantie 46

11.3. Lauluja ja loruja

13.3. Ulkoilupäivä Tarmolassa, Tarmolantie 11

18.3. Virpomisoksien askartelua

20.3. Ulkoilupäivä Husulan leikkikentällä, Marinkuja 6

25.3. Pääsiäisaskartelua

27.3. Ulkoilupäivä Ruotsinkylän leikkikentällä, Kalevankatu 21a

Avoin Perhepiiri on Haminan seurakunnan ja Haminan avoimen varhaiskasvatuksen yhteistyönä järjestämää toimintaa.  Perhepiirin jälkeen on mahdollista osallistua Etelä-Kymen työttömien järjestämään avoimeen ruokailuun. Aikuisen ruoka maksaa 5 €.

Pleissin perhekerho kokoontuu perjantaisin 25.8.2023 alkaen klo 9.30-11.30, Virojoentie 7,                      p. 0505262494. Perhekerho järjestetään seurakunnan, Kaakon kaksikon ja Kymenhva:n yhteistyönä.