Haminan seurakunta hakee toimistosihteeriä vuorotteluvapaan ajaksi 1.3.-9.6.2019. Valitulla on mahdollisuus aloittaa työ tutustumisjaksolla 15.2.2019. Seurakunnassamme on vajaa 20.000 jäsentä ja työyhteisössämme noin 70 vakituista työntekijää.

Työtehtäviin kuuluu talous- ja henkilöstöhallintoon (kirkonpalvelukeskuksen edellyttämät ja seurakunnan kirjanpitoon ja palkanlaskentaan) liittyviä tehtäviä. Kelpoisuusvaatimuksena on vähintään soveltuva kaupallinen tutkinto ja/tai ammatillinen osaaminen sekä alan useamman vuoden työkokemus. Tehtävän hoitaminen edellyttää itsenäistä työotetta, tarkkuutta ja huolellisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä hyviä tietoteknisiä valmiuksia. Hakijan on täytettävä vuorotteluvapaan ehdot.

Palkkaus on KirVesTes:n tehtävän vaativuusryhmän 501 mukainen. Lisätietoja talousjohtaja Tarja Partanen p. 050 594 3888.

Hakemukset 31.1.2019 klo 12 mennessä Haminan seurakunta, PL 77 (Pikkuympyräkatu 34), 49401 Hamina. Kirjekuoreen merkintä ”Toimistosihteeri”.